Herqua Sports
Vorige pagina

Veelgestelde vragen

Betalen

  • 1. Welke betaalmogelijkheden heb ik?
    U kunt betalen met IDEAL, Creditcard ( Mastercard of Visa), PayPal, Afterpay. Voor klanten uit België of Duitsland kunt u met MisterCash, Giropay of Sofort-Banking betalen.
  • 2. Hoe werkt betalen met iDEAL?
    Dit is een snelle en veilige betaalmethode. Om gebruik te maken van iDEAL, hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen.
    Als u voor iDEAL gekozen heeft, dan wordt er een nieuw scherm geopend. Kies hier als eerste de bank waar u bankiert. Vervolgens komt u in de betaalomgeving van de door u gekozen bank. Volg de instructies op het scherm. De vervolgstappen en benodigdheden verschillen per bank. Als u alle stappen heeft doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van uw rekening afgeschreven.
  • 3. Hoe werkt betalen met een Creditcard?
    U kunt betalen met Visa en Mastercard. Als u hier voor kiest wordt u doorgestuurd naar een scherm van Ogone. Dit is een organisatie die het betaalverkeer verzorgd voor vele webwinkels. In dit scherm vul je de gevraagde creditcardgegevens in. Om een veilige transactie te garanderen vraagt de creditcardmaatschappij in een volgende stap om aanvullende gegevens. Visa noemt dit Verified by Visa en bij MasterCard heet het Mastercard SecureCode.
  • 4. Hoe werkt betalen via Afterpay?

    Via Afterpay is het mogelijk uw bestelde producten achteraf te betalen.
    Na uw bestelling ontvangt u van Afterpay een mail met betalings instructies.
    Mochten de artikelen bij ons retour komen (niet naar wens zijn), zullen wij de artikelen afmelden en hoeft u deze niet te betalen.

    Let op: de Afterpay administratiekosten á € 2.95 zijn voor eigen rekening.

Bezorgen en Afhalen

Retourneren

  • 1. Kan ik een bestelling retourneren?

    Ja, u kunt uw bestelling gratis retourneren. 
    Ook is er een mogelijkheid om de bestelling gratis af te leveren bij onze winkel. 

    Zie bij ‘Ruilen en Retourneren’ voor meer voorwaarden om een artikel te ruilen.

  • 2. Kan ik een artikel gratis ruilen voor een andere maat of kleur?

    Ja, u kunt gratis omruilen

    • bestel het gewenste artikel opnieuw via de webshop
    • is het aankoopbedrag minder dan € 50,00 ? : in uw pakket zit een flyer waar de korting code voor omruilen in staat, u krijgt dan € 4,95 korting op uw bestelling, u betaald dus geen verzendkosten.
    • boven de € 50,00 is de verzending altijd gratis.
    • stuur de artikelen  die u wilt ruilen niet gelijk terug, maar wacht tot u het gewenste artikel heeft ontvangen. Stuur daarna terug wat u niet wenst te behouden. Gelieve 1 bestelformulier en de kassabon toe te voegen in het pakket + de verzendlabel erop plakken. Retour sturen is voor eigen rekening.
  • 3. Hoe lang duurt een terugbetaling als ik iets geretourneerd heb?
    Zodra we uw retourzending hebben ontvangen via de post, proberen we dit zo snel mogelijk te verwerken. Het aankoopbedrag ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen.
    Als u de artikelen via de winkel retourneert, krijgt u het verschuldigde bedrag contant terug.

Garantie

  • 1. Heb ik ook garantie op de artikelen die ik bij Herqua koop?

    Wanneer u een klacht heeft over een product,
    hanteren wij het volgende garantiesysteem:
     
    1. Wij kijken; bij ons in het systeem, bent  u reeds klant.
    2. Daarna kijken wij in ons systeem;   is het artikel bij ons gekocht. (voordeel voor u: kassabon niet nodig).
    3. Daarna lossen wij uw klacht direct op, terwijl u wacht !

    Vanaf de aankoopdatum hanteren wij een vast afschrijvingspercentage.
    Een artikel van een ½ jaar oud zullen wij niet voor 100% vergoeden,
    omdat u er ook een ½ jaar plezier van heeft gehad.

    De percentages zijn als volgt:
    jassen:                    5 %  afschrijving per maand
    overige artikelen: 10 % afschrijving per maand  
    Badkleding:           20% afschrijving per maand  (badkleding is een kwetsbaar artikel,  wat snel slijt)  

    Voorbeeld: 
    U heeft  in januari schoenen gekocht   van  €  100,00
    In juni gaat de zool stuk.
    Dit gebeurd dus na 5 maanden.
    Afschrijving 10 %  per maand. (zie overige artikelen)

    Bij aankoop van het volgende artikel
    wordt 50,00 in mindering gebracht.



     

Klachten

  • 1. Ik heb een klacht, wat moet ik nu doen?
    Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn.
    Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over één van onze producten of onze dienstverlening
    In dit geval kunt u contact opnemen met Daniel (klachtenafhandeling)

    Mail uw klacht naar: Daniel@Herqua.nl en vermeld hierbij de volgende gegevens:
    • Uw bestelnummer
    • Postcode & huisnummer
    • Telefoonnummer

    Zodra wij de klacht ontvangen hebben krijg je binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst. Je krijgt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord over de afhandeling van de klacht.