Waarover heb je een vraag? 

Bestellen

  • How to order
    You don't now how to place an order? View here our page with instructions in English, Deutsch and Italiano.

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden heb ik?
    U kunt betalen met IDEAL, Creditcard ( Mastercard of Visa), PayPal, Afterpay. Voor klanten uit België of Duitsland kunt u met MisterCash, Giropay of Sofort-Banking betalen.
  • Hoe werkt betalen met iDEAL?
    Dit is een snelle en veilige betaalmethode. Om gebruik te maken van iDEAL, hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen.
    Als u voor iDEAL gekozen heeft, dan wordt er een nieuw scherm geopend. Kies hier als eerste de bank waar u bankiert. Vervolgens komt u in de betaalomgeving van de door u gekozen bank. Volg de instructies op het scherm. De vervolgstappen en benodigdheden verschillen per bank. Als u alle stappen heeft doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van uw rekening afgeschreven.
  • Hoe werkt betalen met een Creditcard?
    U kunt betalen met Visa en Mastercard. Als u hier voor kiest wordt u doorgestuurd naar een scherm van Ogone. Dit is een organisatie die het betaalverkeer verzorgd voor vele webwinkels. In dit scherm vul je de gevraagde creditcardgegevens in. Om een veilige transactie te garanderen vraagt de creditcardmaatschappij in een volgende stap om aanvullende gegevens. Visa noemt dit Verified by Visa en bij MasterCard heet het Mastercard SecureCode.
  • Hoe werkt betalen via Afterpay?

    Via Afterpay is het mogelijk uw bestelde producten achteraf te betalen.
    Na uw bestelling ontvangt u van Afterpay een mail met betalings instructies.
    Mochten de artikelen bij ons retour komen (niet naar wens zijn), zullen wij de artikelen afmelden en hoeft u deze niet te betalen.

    Let op: de Afterpay administratiekosten á € 2.95 zijn voor eigen rekening.

Retourneren

  • Kan ik een bestelling retourneren?

    Ja, u kunt uw bestelling retourneren binnen 100 dagen. Hiervoor brengen wij €3.95 in rekening. 
    Ook is er een mogelijkheid om de bestelling gratis af te leveren bij onze winkel. 

    Zie bij ‘Ruilen en Retourneren’ voor meer voorwaarden om een artikel te ruilen.

  • Kan ik een artikel gratis ruilen voor een andere maat of kleur?

    Wij raden u aan om, wanneer u een artikel wil omruilen voor een andere maat of kleur, een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel. Dit om te voorkomen dat het gewenste artikel niet meer op voorraad is, wanneer uw retour is verwerkt.

    Is het artikel minder dan € 50,- en moet u daarom verzendkosten betalen? Stuur dan een mail naar [email protected] en dan storten wij deze verzendkosten retour op uw rekening. Ook zullen wij geen retourkosten worden ingehouden als het gaat om een omruiling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur. Stuur ook in dit geval een mail naar [email protected] en dan geven wij u instructies, waardoor er geen retourkosten ingehouden zullen worden.

  • Hoe lang duurt een terugbetaling als ik iets geretourneerd heb?
    Zodra een pakket is teruggebracht naar een DPD shop, kan het een aantal dagen duren voordat deze terug wordt gestuurd naar Herqua. In de regel is een retourpakket iets langer onderweg. Nadat we het pakket hebben ontvangen, proberen wij binnen 3 dagen het pakket te verwerken en doen wij ook direct een terugbetaling. Het totale proces duurt meestal 5 tot 10 werkdagen. De terugbetaling wordt onder vermelding van 'Stichting Inzake Multisafepay' op uw rekening gestort. Zodra de retourbetaling is voldaan, ontvangt u een bevestiging per mail.

    Artikelen, die in de winkel zijn gekocht, en in de winkel worden geretourneerd, worden contant terugbetaald.

Bezorgen en Afhalen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer u voor 23:59 besteld, ontvangt u het pakket de volgende dag. Echter kan de levertijd vanwege de drukte bij DPD en in het weekend of op feestdagen afwijken. Daarom wordt uw bestelling binnen Nederland en Belgie bezorgd binnen 1-3 werkdagen bezorgd. 

     Besteld op In huis op
     MaandagDinsdag 
     DinsdagWoensdag
     WoensdagDonderdag
     DonderdagVrijdag
     Vrijdag voor 16:00 uur Zaterdag
     Vrijdag na 16:00 uur + weekendDinsdag
  • Wat zijn de verzendkosten?

    Als u een bestelling plaats van €50,00 of meer zijn de verzendkosten gratis. Wanneer uw bestelling minder dan €50,00 bedraagt, zijn de verzendkosten €4,95 per bestelling. Dit is alleen geldig wanneer de bestelling in Nederland bezorgd wordt. 

    Verzendkosten naar België en Duitsland bedragen €5,00 (ongeacht het bestelbedrag).

  • Waar is mijn pakket?
    U kunt u pakket volgen door uw Track and Trace nummer hier in te vullen. Uw trackingnummer kunt u vinden in de Track and Trace-mail, die u ontvangen hebt.

    Hebt u geen Track and Trace code ontvangen? Stuur dan een mail met uw bestelnummer en achternaam naar [email protected], zodat wij u kunnen voorzien van uw trackingcode.

  • Ik heb geen Track and Trace code ontvangen. Wat nu?
    Hebt u geen Track and Trace code ontvangen? Stuur dan een mail met uw bestelnummer en achternaam naar [email protected], zodat wij u kunnen voorzien van uw trackingcode.
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij de winkel Herqua in Hoogeveen?
    Ja, dit is mogelijk. In de winkelmand kunt u aangeven dat u het zelf wilt ophalen in onze winkel. Dit is geheel gratis. Nadat u een bestelling heeft geplaatst, kunt u uw bestelling de volgende dag ophalen in onze winkel.
  • Is de winkelvoorraad gelijk aan de webshop voorraad?
    Ja, de artikelen die op onze webshop op voorraad staan zijn ook verkrijgbaar in onze fysieke sportwinkel in Hoogeveen (Drenthe).
    Een aantal keer per dag wordt de voorraad van de winkel en de webshop aan elkaar doorgezet zodat deze altijd gelijk zal zijn!

Garantie

Klachten

  • Ik heb een klacht, wat moet ik nu doen?
    Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn.
    Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over één van onze producten of onze dienstverlening
    In dit geval kunt u contact opnemen met onze klantenservice

    Mail uw klacht naar: [email protected] en vermeld hierbij de volgende gegevens:
    • Uw bestelnummer
    • Postcode & huisnummer
    • Telefoonnummer

    Zodra wij de klacht ontvangen hebben krijg je binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst. Je krijgt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord over de afhandeling van de klacht.


Onderhoud

Overige vragen

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid dat wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.