Klacht afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

E-mail[email protected]  
Telefoon: 0528-234100 

Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Herqua.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid dat wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.